سیستم مدیریت کنفرانس تحت وب

web confrence

وب کنفرانس چیست؟

وب کنفرانس یک ارتباط زنده (آنلاین) صوتی و تصویری بین چند نقطه در بستر وب با استفاده از نرم افزار است. نرم افزاری بر روی سرویس دهنده (Server) نصب و راه اندازی می‌شود و هر سرویس گیرنده (نقطه) با اتصال به سرویس دهنده وارد جلسه خواهد شد. وب کنفرانس جهت برقررای ارتباط، نیازی به استفاده از سخت افزاری خاصی در سمت سرویس گیرنده یا سرویس دهنده ندارد.
وب کنفرانس امکان برگزاری جلسه های مدیریتی را نیز فراهم می آورد، ولی با توجه به وجود قابلیت هایی مانند استفاده از تخته سفید، نمایش فایل هایی مانند Power point، PDF، ارتباط از طریق گفتگوی متنی (Chat)، برگزاری کلاس های آموزشی زنده یکی دیگر از کاربردهای مهم وب کنفرانس است.

content

مزیت های وب کنفرانس

  • عدم محدودیت جغرافیایی برای شرکت در جلسه ها
  • عدم نیاز به نصب نرم افزارهای خاص
  • عدم نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و گران قیمت برخلاف ویدیو کنفرانس
  • استفاده از قابلیت های آموزشی در جهت برگزاری کلاس آموزشی
  • ضبط جلسه های برگزار شده و استفاده مجدد از محتوای آنها
  • امکان برگزاری نظر سنجی در جلسه زنده
  • امکان اتصال به کامپیوتر سرویس گیرنده جهت انجام امور پشتیبانی (remote access)
  • به اشتراگ گذاری فایل ها در جلسه ها

 

سیستم وب کنفرانس Adobe Connect

سیستم وب کنفرانس یک سیستم با قابلیت های فراوان است، که متعلق به شرکت Adobe است. در این سیستم، ماژول هایی در جهت برگزاری جلسه های زنده، کلاس های آموزشی و وبینارها به صورت یکپارچه در یک سیستم طراحی شده است. این سیستم با پهنای باند کشور عزیزمان ایران سازگار است و هم اکنون در بسیاری از مراکز آموزشی و سازمان ها استفاده می‌شود.
وستا هم در جهت سهولت هر چه بیشتر مشتریان این سیستم، کنسول فارسی را نیز برای این سیستم تولید کرده است. در این کنسول قابلیت هایی مانند :تقویم فارسی برای نمایش جلسه ها،ارسال پیامک و ایمیل در جهت اطلاع رسانی جلسات، امکان تعریف شعبه و غیره، را لحاظ کرده است.

Responsive

چرا Adobe Connect ؟

 
  • امکان شرکت در جلسه ها از طریق کامپیوتر، موبایل و تبلت (Android، IOS)
  • پشتیبانی از سیستم های VOIP
  • امکان ارتباط از طریق Web Service در جهت یکپارچگی با سایر سیستم ها
  • امکان برگزاری وبینار های بزرگ
  • ویرایش جلسه های ضبط شده و انتشار آن
  • تامین امنیت بالا برای جلسه ها
  • پشتیبانی از انواع فایل های استاندارد وب در جهت نمایش در جلسات

یک سال پیشتیبانی رایگان

پشتیبانی از این سیستم به مدت یک سال رایگان است. در این مدت در فواصل زمانی منظم آخرین نسخه که شامل برخی از قابلیت های جدید و رفع خطاهای احتمالی است، برای مشتریان نصب و راه اندازی می‌گردد. در مدت زمان پشتیبانی، مشتری در هر لحظه، قادر به ثبت و پیگیری درخواست های خود از طریق سیستم پیگیری درخواست های مشتری وستا، می‌باشد.

آموزش کاربری به گروه های مختلف

آموزش کاربری این سیستم براساس نقش های سیستم به افراد لازم مانند راهبران سیستم، مدیر برگزاری جلسه ها، کارشناس واحد فناوری اطلاعات یا آموزش ارائه می‌شود. پس از برگزاری جلسه آموزشی، راهنمای استفاده از سیستم در اختیار کاربر ها قرار می‌گیرد.

شخصی سازی کنسول فارسی بر اساس نیازمندی های شما

وستا آمادگی پیاده سازی و شخصی سازی کنسول فارسی این سیستم بر اساس نیازمندی های مشتری را دارد.

Responsive

چاپایمیل

پل ارتباطی

  • تهران - بزرگراه جلال آل احمد - حد فاصل پل آزمایش و پل گیشا جنب داروخانه کوروش - پلاک 36 – طبقه دوم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

(10خط) 88285424 21 98 +

88264718 21 98 +